Gaat de IJsbaan al open?

Met deze winterse temperaturen begint de schaatskoorts toe te nemen. Kan de ijsbaan al open?

De ijscommissie gaat regelmatig op de ijsbaan kijken hoe dik het ijs is. Ook wordt de weersverwachting met veel belangstelling gevolgd.

Momenteel kan er nog niet geschaatst worden, maar gaat het de goede kant op.

• Update 26 jan. 2017 – Helaas nog te weinig ijsdikte om te gaan om te kunnen schaatsen. Ijsdikte is 6,5, terwijl 8 cm nodig is. De ijsbaan blijft nog gesloten.
  • Update 24 jan. 2017 – Helaas nog te weinig ijsdikte om te gaan om te kunnen schaatsen. De ijsbaan blijft nog gesloten.
  • Update 21 jan. 2017 – Vanmorgen om 10.00 uur was de ijsdikte 5 cm. Nog 3 cm te gaan om te kunnen schaatsen
  • Update 18 jan. 2017 – Momenteel is het ijs bijna 3 cm. dik. Hier moet nog 5 cm. bijkomen om te kunnen schaatsen

Alvast rondjes schaatsen bij De Scheg

Verder ontvingen wij een bericht van de Scheg dat alle leden van omringende verenigingen tegen een gereduceerd tarief kunnen schaatsen bij de Scheg.