Abonnee informatie

Als abonnee van de Diepenveense IJsvereniging kunt u onbeperkt schaatsen op de ijsbaan.
Bent u nog geen lid? Dat kan makkelijk online geregeld worden!

Als lid van de Diepenveense IJsvereniging betaalt u jaarlijks contributie. Dit wordt van de door u opgegeven bankrekening afgeschreven middels een automatische incasso. Deze vindt plaatst rond december.

Contributie
De contributie bedraagt voor het eerste gezinslid € 5,- per jaar.
Voor elk daarop volgende gezinslid is de contributie € 3,50 per jaar.

Lidmaatschapskaart
Als lid van de Diepenveense IJsvereniging heeft u onbeperkt toegang tot de IJsbaan op vertoon van uw ticket. Deze vindt u door in te loggen in uw online profiel onder het tabblad ticket. U kunt deze online tonen voor toegang, maar u kunt uw ticket ook uitprinten.
Voor uw gezinsleden kunt u ook een afdruk maken van het ticket om zo toegang tot de ijsbaan te krijgen.

Niet-abonees
Uiteraard zijn ook niet-abonnees zijn van harte welkom op de IJsbaan in Diepenveen. Zij betalen per schaatsbezoek bij het Kassahok.