Algemene voorwaarden

• Een schaatsseizoen geldt voor een periode van 1 jaar en loopt van 31 oktober t/m 1 november.
  • De jaarlijkse contributie bedraagt € 5,- voor het eerste gezinslid. Elk daaropvolgende gezinslid betaald € 3,50.
  • De jaarlijkse contributie wordt middels een automatische incasso afgeschreven in november.
  • Nadat de contributie geïncasseerd is kunt u uw ledenkaart uitprinten of middels online in te loggen tonen bij het loket.
  • De Diepenveense IJsvereniging de Molenkolk wordt uitsluitend door vrijwilligers gerund. De vrijwilligers zullen in het schaatsseizoen duidelijk zichtbaar zijn. U wordt geacht de aanwijzingen en instructies zonder tegenspraak op te volgen.
  • De Diepenveense IJsvereniging de Molenkolk kan niet aansprakelijk worden gesteld voor verlies, vernieling of diefstal van uw goederen.
  • Deelname aan het schaatsplezier is voor eigen rekening en risico.
  • Opzeggen kan via de website, voor het eind van het seizoen, dwz voor 31 oktober.
  • Aanpassingen van de extra donatie is zelf te regelen via uw account.